OBCHODNÍ PODMÍNKY E-shopu platné od 01.01.2023
WWW.PAJTECH.CZ
§ 1
OBECNÁ USTANOVENÍ
zákon o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002,
zákon o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014,
zákon o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů ze dne 23. září 2016.,
zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964,
a další příslušná ustanovení polského práva.
§ 2
DEFINICE OBSAŽENÉ V PRAVIDLECH
§ 3
INFORMACE O PRODUKTECH A JEJICH OBJEDNÁVÁNÍ
§ 4
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
§ 5
ZPŮSOBY PLATBY
§ 6
NÁKLADY, TERMÍNY A ZPŮSOBY DODÁNÍ PRODUKTU
2.1 Doba potřebná k dokončení produktů se pohybuje v rozmezí 1 až 3 pracovních dnů od:
a) připsání finančních prostředků zaplacených na základě kupní smlouvy na účet prodávajícího.
b) nebo pozitivní autorizace transakce elektronickým platebním systémem.
c) nebo přijetí Objednávky k realizaci Prodávajícím v případě volby platby na dobírku.,
2.2 Dodání movitého zboží dopravcem se uskuteční ve lhůtě deklarované dopravcem, tj. od 1 do 6 pracovních dnů od momentu odeslání (dodání se uskuteční pouze v pracovní dny s výjimkou sobot, nedělí a státních svátků).3. Výrobky zakoupené v obchodě jsou odesílány prostřednictvím Czeské pošty, Zásilkovna, nebo kurýrní společnosti.
4. Výrobky zakoupené v obchodě si zákazník může vyzvednout také osobně po předchozím e-mailovém nebo telefonickém kontaktu.
§ 7
REKLAMACE VÝROBKU
I. Reklamace v rámci záruky.
a) uhradit náklady na opravu nebo výměnu a opětovné dodání Výrobku Zákazníkovi,
b) snížit cenu výrobku (snížená cena musí být v poměru ceny zboží v souladu se smlouvou ke zboží, které není v souladu se smlouvou) a vrátit spotřebiteli nebo subjektu uvedenému v § 10 hodnotu snížené ceny nejpozději do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o snížení ceny od spotřebitele nebo subjektu uvedeného v § 10,
c) v případě odstoupení od smlouvy Spotřebitelem nebo subjektem uvedeným v § 10 - Prodávající vrátí Spotřebiteli nebo subjektu uvedenému v § 10 cenu výrobku nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží nebo dokladu o jeho vrácení. V případě odstoupení od smlouvy je Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 povinen neprodleně vrátit zboží Prodávajícímu na jeho náklady,
Adresa pro doručování reklamaci
Zboží zasílejte zpět v původním obalu, navíc zabalené v ochranné fólii.
CzechLogistic - DIOLUT
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
https://pajtech.cz/complaints/rekl_for.php,
adresa elektronické pošty info@pajtech.cz,
mob.+420 732 410 474
§ 8
PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
a) u smlouvy, při jejímž plnění Prodávající dodává Výrobek, který je povinen převést do svého vlastnictví - ode dne, kdy Spotřebitel nebo subjekt uvedený v § 10 Obchodních podmínek (nebo jimi určená třetí osoba odlišná od dopravce) převzal Výrobek,
b) u smlouvy, která zahrnuje více výrobků, které jsou dodávány odděleně, po dávkách nebo částech, od převzetí posledního výrobku, dávky nebo její části,
c) u smlouvy spočívající v pravidelném dodávání výrobku po určitou dobu od převzetí prvního výrobku,
d) u ostatních smluv ode dne uzavření smlouvy.
10. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se v případě kupní smlouvy nevztahuje na spotřebitele nebo subjekt uvedený v § 10 obchodních podmínek:
a) je-li předmětem dodávky neprefabrikované zboží vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo podle jeho individuálních potřeb,
b) pokud je předmětem dodávky zboží dodané v uzavřeném obalu, který nelze po otevření vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen,
c) pokud je předmětem plnění zboží, které je vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelné od jiného zboží,
d) při poskytování služeb, za které je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud obchodník poskytl službu v plném rozsahu s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel byl před zahájením plnění informován o tom, že po poskytnutí služby obchodníkem a jejím uznání ztrácí právo na odstoupení od smlouvy,
e) pokud je předmětem plnění zboží podléhající rychlé zkáze nebo zboží s krátkou dobou trvanlivosti.
11. Právo odstoupit od kupní smlouvy má prodávající i zákazník v případě, že druhá smluvní strana nesplní svůj závazek v přesně stanovené lhůtě.
§ 9
USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ (B2B)
§ 10
USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ O PRÁVECH SPOTŘEBITELŮ
3. Podnikatel uvedený v odstavci 1 tohoto paragrafu ztrácí svá práva v rámci ochrany spotřebitele, pokud má kupní smlouva, kterou uzavřel s prodávajícím, profesionální charakter, což je ověřeno na základě zápisu podnikatele v Centrálním registru podnikatelských aktivit a informací Polské republiky, zejména kódů polské klasifikace podnikatelských aktivit v něm uvedených.
4. Na obchodníky uvedené v bodě 1 tohoto odstavce se nevztahuje institucionální ochrana poskytovaná spotřebitelům okresními spotřebitelskými inspektory, jakož i předsedou Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitele.
§ 11
TYP A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
Poskytovatel služeb umožňuje prostřednictvím obchodu využívat elektronické služby, jako např.:
uzavírání kupních smluv na produkt,
vedení účtu v obchodě,
Systém hodnocení,
Newsletter,
Reklamační formulář,
odeslání zprávy prostřednictvím chatu.
2. Poskytování elektronických služeb Zákazníkům v Obchodě se řídí podmínkami uvedenými v Obchodních podmínkách.
3. Poskytovatel služeb má právo umístit na webové stránky obchodu reklamní obsah. Takový obsah tvoří nedílnou součást Obchodu a materiálů v něm prezentovaných.
§ 12
PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ A UZAVÍRÁNÍ SMLUV O ELEKTRONICKÝCH SLUŽBÁCH
3. Technické požadavky nezbytné pro práci s IT systémem používaným poskytovatelem služeb:
4. Zákazník je povinen používat Obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými mravy, s ohledem na osobní práva a práva duševního vlastnictví třetích osob.
5. Zákazník je povinen zadávat věcně správné údaje.
6. Zákazník nesmí poskytovat nezákonný obsah.
§ 13
REKLAMACE TÝKAJÍCÍ SE POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
§ 14
PODMÍNKY PRO UKONČENÍ SMLUV O ELEKTRONICKÝCH SLUŽBÁCH
Ukončení smlouvy o poskytování elektronické služby:
2. Poskytovatel služeb a zákazník mohou smlouvu o poskytování elektronických služeb kdykoli ukončit vzájemnou dohodou.
§ 15
INTELEKTUÁLNÍ VLASTNICTVÍ
§ 16
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
5. Zákazník, který je spotřebitelem, má rovněž právo využít mimosoudních způsobů řešení sporů, zejména tím, že po skončení reklamačního řízení podá návrh na mediaci nebo návrh na projednání věci rozhodčím soudem (návrh je ke stažení na http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Seznam stálých spotřebitelských rozhodčích soudů působících při vojvodských inspektorátech obchodní inspekce je k dispozici na adrese: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Spotřebitel může také využít bezplatné pomoci okresního (městského) spotřebitelského inspektora nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele. Mimosoudní vyřizování stížností po skončení reklamačního řízení je bezplatné.
6. Za účelem smírného řešení sporu může spotřebitel zejména podat stížnost prostřednictvím platformy pro řešení sporů online (ODR), která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
OBCHODNÍ PODMÍNKY E-shopu platné do 31.12.2022
Obchodní společnosti:
DIOLUT sp. z o.o.
ul. Iskrzyczyńska 13 43-430 Międzyświeć
DIČ PL5482743333 , IČO 521822894 , KRS: 0000968147
Předpisy pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.pajtech.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti PAJTECH.CZ, se sídlem 43-430 Międzyświeć, Iskrzyczyńska 13, identifikační číslo: 521822894, daňové identifikační číslo: PL5482743333 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.pajtech.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 3 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby: (Platba převodem - Platba při převzetí )
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího;
bezhotovostně prostřednictvím platebního systému PayU;
bezhotovostně platební kartou;
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající „je” plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4.9. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 30 dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího .
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5 Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
6.6 O možných metodách a dostupných dodacích lhůtách bude zákazník informován prostřednictvím objednávkového formuláře nebo e-mailem. Stejným způsobem informuje Prodávající Zákazníka o nákladech na doručení, pokud jsou použitelné.
6.7 Objednané zboží je dodáván způsobem uvedeným zákazníkům v době objednání: Zásilka odeslána prostřednictvím kurýrní společnosti (k zákazníkovi se zpravidla
dostane druhý pracovní den po odeslání balíčku. Všechny zásilky odeslané kurýrem jsou pojištěny - náklady na pojištění hradí Prodávající).
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
7.6 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7.7 Reklamace v rámci záruky / odstoupení od smlouvy jsou přijímány do 30 dnů ode dne dodání zboží prodávajícímu a prohlášení obsahujícího požadavek kupujícího. Stížnosti jsou zpracovány / uzavřeny do 30 dnů. O výsledku reklamace bude zákazník informován prodávajícím e-mailem nebo písemně, v závislosti na způsobu reklamace.
7.8 Záruka se nevztahuje na:
1-zboží poškozené nesprávným použitím
2-mechanické poškození zařízení
3-jakékoliv škody způsobené uživatelem
4-případné svévolně opravy, úpravy nebo konstrukční změny zařízení
5-poškození způsobené přetížením zařízení v důsledku nadměrného používání
6-součásti náchylné k opotřebování, jako jsou topné telesá, matice, žárovky, laserové trubice a napájecí zdroje
7-škody vzniklé přetížením elektrické sítě nebo práce v nevhodných podmínkách
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@pajtech.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4. V případě sporu mezi obchodem a zákazníkem ohledně legitimity odmítnutí přijetí stížnosti má zákazník, který je spotřebitelem, právo použít mimosoudní způsoby vyřizování stížností a nápravy. Klient může využít mediace nebo rozhodčího řízení tím, že poskytne instituci, před kterou bude řízení probíhat, vhodnou formu - žádost o mediaci nebo žádost o posouzení případu před rozhodčím soudem. Seznam vzorových institucí s kontaktními údaji je k dispozici na www.uokik.gov.pl. Kromě toho má spotřebitel na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr přístup k elektronickému řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím online platformy EU (odr platforma). Toto právo nemá podnikatel s právy spotřebitele. V případě zahraničních zákazníků, kteří jsou spotřebiteli, by se měli obrátit na orgán odpovědný za ochranu práv spotřebitelů příslušný v místě jejich bydliště.
8.5 Pokud nákup provádí podnikatel, společně souhlasíme s tím, že vylučujeme naši odpovědnost v rámci záruky za fyzické a právní vady výrobku. Předně s Vámi souhlasíme, že jako prodávající neneseme odpovědnost také za skryté vady výrobku. Tato podmínka se nevztahuje na soukromé nákupy. [Právní základ: čl. 558 § 1 zákona ze dne 23. dubna 1964 občanského zákoníku.]
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Adresa pro doručování reklamaci
Zboží zasílejte zpět v původním obalu, navíc zabalené v ochranné fólii.
CzechLogistic - DIOLUT
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
https://pajtech.cz/complaints/rekl_for.php,
adresa elektronické pošty info@pajtech.cz,
mob.+420 732 410 474
V Skoczów dne 13-03-2017
(aktualizace 31-12-2018)